מבצע!

טריבולוס | EVLution Nutrition Tribulus 100%

טריבולוס עוזר למקסם ולייעל את ההישגים הספורטיביים שלנו בין אימון לאימון. העוסקים בספורט על בסיס קבוע מוצאים את עצמם מתאמצים, מזיעים ולעתים, מתקשים להשתפר בין אימון לאימון ולהביא עצמנו להישגים מרשימים. צריכה של צמח הטריבולוס הטבעי, על בסיס קבוע, תסייע לנו להשתפר בין האימונים ולהגיע למטרות שלנו בצורה יעילה ואפקטיבית. יחד עם זאת, צריכה של טריבולוס מועילה בשיפור תהליכי הספיגה והעיכול של ויטמינים ומינרלים שונים, מסייעת לניקוי וסילוק של פסולת ורעלים המזיקים לתפקוד נקי של הגוף ותומכת באיזון של הגוף במצבים כמו סטרס, חולשה ועייפות כרונית.

המחיר המקורי היה: ₪199.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪149.00.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואטסאפ
מענה מקצועי
רכישה מאובטחת
מבצעים משתלמים
שילוח לכל הארץ
מידע נוסף

טריבולוס 100% 60 כמוסות – EVLution Nutrition Tribulus 100%

 

טריבולוס הוא תוסף תזונה המבוסס על צמח הטריבולוס טרקטורטוס, אשר מגיע ממשפחת השעל.
הטריבולוס ידוע כצמח המשמש מאז ימי קדם כתוסף טבעי לשיפור הבריאות הגופנית והמינית. בנוסף לטריבולוס, התוסף מכיל רכיבים נוספים כמו ויטמינים, מינרלים, חומרים צמחיים נוספים כמו פטוסטרוגנינים, סטרואידים ספירטואליים, וחומצות אמינו. כל אחד מתרכובות אלו מוסף לתועלות הבריאותיות של הטריבולוס.

 

בשנים האחרונות התעצמה המודעות בקרב שימוש בצמחי מרפא למטרות רפואיות שונות ויחד עם זאת עולה כי השימוש בצמחי מרפא מסייע לאזן את הגוף מחדש ולהחזירו לתלם.
שינויים אינטנסיביים עבר הגוף שלנו החל מהמזון אותו אנו צורכים, הזיהום הסביבתי בו אנו נמצאים ועוד. לכן, מחקרים רבים בוצעו על הטיפול בצמחים באופן כללי ועל השימוש בצמח הטריבולוס טרסטריס – המכונה בעברית קטב מצוי בפרט.
אותם מחקרים הוכיחו כי מדובר במקור אנרגתי טבעי ועוצמתי, המסייע להחזיר את החיוניות אל גופנו ולאזן את המערכות השונות לצורה האופטימלית שלהן.
כבר אלפי שנים שהרפואה הסינית והמסורתית עושה שימוש רפואי בצמח הטריבולוס בעיקר במטרה להעלות את החשקים המיניים אצל שני המינים. בנוסף, מסתבר שהפעולה אותה הטריבולוס עושה בגוף, מסייעת להעלות את רמות הייצור של הורמון הגדילה, מה שנמצא כיעיל לחיזוק הכוח השרירי ולהעלאת מסת שריר רזה בתקופת החיטוב שלנו.

 

יתרונות שימוש :

טריבולוס יעיל בהתמקדות, תמיכה וחיזוק של מערכת הרבייה ובלוטת הערמונית.
טריבולוס הוא צמח נפלא המסייע למגר את תופעת ההזדקנות של הגוף, ההודים מכנים אותו ׳מחזיר הנעורים׳, זאת בשל נוגדי החמצון הרבים הנמצאים בו.
מסייע להגביר חשקים מיניים.
משתן ותומך במערכת העצבים של הגוף.
יעיל לטיפול באימפוטנציה.
תומך בתפקוד תקין של הכבד.
מסייע לחיזוק של מסת השרירים.
בסין משתמשים בטריבולוס לטיפול בכאבי ראש, סחרחורות, ותופעות לוואי כמו ורטיגו לדוגמא.
תומך במערכת הראייה.
מסייע לטיפול בבעיות עור.
עוזר להגברת ייצור של חלב האם אצל נשים מיניקות.
רכיבים טבעיים ללא תופעות לוואי

 

תכולה : 100 כדורים.

חוות דעת

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “טריבולוס | EVLution Nutrition Tribulus 100%”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים